
L’Ajuntament ha posat en marxa una nova eina digital per facilitar a les empreses la publicació de les seves ofertes de treball i reforçar la connexió amb les persones que busquen una oportunitat laboral a la ciutat. Aquesta iniciativa s’emmarca en les accions municipals de promoció de l’ocupació i suport al teixit empresarial local.
El nou espai Borsa de Treball Municipal – Empreses que cerquen personal, dins el web de Dinamització Local, permet a les empreses difondre les seves vacants de manera àgil i senzilla a través d’un formulari en línia. Un cop emplenat, l’oferta s’incorpora al sistema de la Borsa de Treball Municipal, la qual cosa facilita que arribi a persones en situació de recerca activa de feina i s’ampliïn les possibilitats de cobertura dels llocs de treball. Fins ara, el procés de publicació de les ofertes es realitzava mitjançant l’emplenament d’una documentació específica, la qual es trametia per correu electrònic i requeria la corresponent verificació digital, un procés que ara és més àgil.
Amb aquesta nova eina, el consistori vol agilitzar els processos de selecció, facilitar la captació de talent i apropar encara més els serveis municipals a les necessitats reals de les empreses del territori. La iniciativa també reforça el paper de la Borsa de Treball com a servei públic de referència per afavorir l’ocupació i dinamitzar l’activitat econòmica local.