Cinquanta alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Escola Pere Lliscart han dissenyat una campanya per fomentar pràctiques de consum sostenible al Mercat de la Florida. L’activitat forma part del projecte ApS (aprenentatge servei), una metodologia didàctica que integra el servei a la comunitat amb l’aprenentatge de continguts, competència, habilitats o valors.
El Mercat de Santa Eulàlia posa a disposició de la clientela un servei de recollida de les compres a través d’uns armariets multitemperatures automatitzats situats a l’exterior del mercat, que permeten recollir les comandes en qualsevol horari i sense fer cues.
Una iniciativa impulsada per l’Ajuntament amb finançament de la Diputació de Barcelona, que adapta l’equipament municipal als nous hàbits de consum, amb l’objectiu d’incentivar la compra i afavorir el comerç local i de qualitat.
Avui ha tingut lloc la conferència “Compreu segur i amb garanties”, sobre compres per internet amb l’objectiu de difondre entre la ciutadania els riscos de les compres per internet i alhora donar recomanacions sobre com comprar de forma segura.
Les inscripcions a la XXXVIII edició del Concurs de Cocteleria per a joves professionals “Trofeu Ciutat de l’Hospitalet” estan obertes. S’hi poden inscriure tots els professionals i alumnes d’escoles d’hostaleria i cocteleries d’entre 16 i 27 anys amb un màxim de dos participants per centre formatiu o cocteleria